Museum De Pelgrim headerafbeelding

Een kijkje achter de schermen bij KnK

Op vrijdag 4 en zaterdag 5 oktober presenteert het Oldenzaalse theatergezelschap KnK Toneel de klassieke en spannende voorstelling ‘The Mousetrap'!

Wil je alvast een voorproefje krijgen van wat je kunt verwachten? Dan ben je van harte welkom voor een uniek kijkje achter de schermen tijdens de generale repetitie. Je krijgt een exclusieve kans om te zien hoe de acteurs zich voorbereiden, hoe de laatste puntjes op de i worden gezet, en hoe het creatieve proces van zo’n voorstelling verloopt. Een bijzondere gelegenheid om de magie van het theater van dichtbij mee te maken!

Datum, tijdstip en locatie

Op donderdag 3 oktober om 18.30 uur bij Stadstheater de Bond in Oldenzaal.

"Maak je eigen caleidoscoop en ontdek het ritme van jouw leven"

De Pelgrim is een interactief museum, waarbij je aan de hand van de thema's Viering, Verwondering en Identiteit stilstaat bij tradities, rituelen en gebruiken die het ritme van het leven bepalen. Juist in zo'n volgepland jaar, is het fijn om even te reflecteren.