Museum De Pelgrim headerafbeelding

Theaterwandeling bij kaarslicht (Hulsbeek)

Het Hulsbeek, de plek waar mensen nu zwemmen, ontspannen en recreëren is ook een plek waar veel geschiedenis verborgen ligt. Wandel mee met onze gidsen en ontdek de bijzondere geschiedenis van het Hulsbeek en Oldenzaal.

Wat gaan jullie doen

Tijdens de wandeling ontdek je, onder leiding van een gids, het prachtige Hulsbeek. Onderweg kom je historische personages tegen die je op hun eigenzinnige manier meenemen naar het verleden.

Je kunt meewandelen op:

Zaterdagavond 13 juli om 20.30 uur
Donderdagavond 15 augustus om 20.00 uur
Vrijdagavond 30 augustus om 19.30 uur

De wandeling start bij ‘Hulsbeach’ en is geschikt voor alle leeftijden. Per groep kunnen er 20 personen deelnemen. De kosten zijn € 7,50 per persoon inclusief kop koffie/thee/ranja. Vol is vol.

Deze wandeling is ontwikkeld door het Palthe Huis en Tourist info Oldenzaal.

Aanmelden

Aanmelden kan in de winkel van Tourist info Oldenzaal aan de Grootestraat 35 of telefonisch via 0541-514023.

"Maak je eigen caleidoscoop en ontdek het ritme van jouw leven"

De Pelgrim is een interactief museum, waarbij je aan de hand van de thema's Viering, Verwondering en Identiteit stilstaat bij tradities, rituelen en gebruiken die het ritme van het leven bepalen. Juist in zo'n volgepland jaar, is het fijn om even te reflecteren.